Obserwatorzy

sobota, 1 marca 2014

Serce z paperowej wikliny-tutorial :)

Kochani  znowu nie było mnie miesiąc, dużo pracy, mało czasu na rękodzieło, ale to nic to nic, bo dzisiaj choć na szybko chce Wam zaprezentować nasz nowy filmik :) tym razem pokazujemy jak zrobić serduszka z papierowej wikliny :) wdziałam kiedyś takie na jednym z bazarków, zapytałam o szczegóły, spróbowałam i postanowiłam podzielić się tym z Wami :) seruszka sa banalne, a w wiklinie papierowej można się zakochać :) czego Wam życzę ;) a tymczasem zaczynam upragniony urlop!! Całe szczęście bo zaczęłabym już chyba mordować taka jestem zmęczona :) lecimy z Bartkiem do mojej siostry :) tak tęskniłam za szkocją że wydaje mi się że nie dotrzymam do wtorku :) to będzie wspaniały tydzień :) :) :) no to macie tu filmik na pocieszenie, że mój blog zmartwychwstaje zbyt powoli :D ale co się odwlecze to nie uciecze :) całuje i pozdrawiam Was serdecznie :)

3 komentarze:

  1. swietne wideo dodajesz swietnie piszesz cós chciec wiencej obserwuje licze na rewasz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, jestem Joasia, muszę uznać, iż nadzwyczaj ciekawie prowadzisz twojego bloga, nadzwyczaj z zapałem na niego wstąpię musowo jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie cieplutko, całusy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)