Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Drzewko z cukierkami plus wyróżnienie od Kreatywnego Pola :)

Wróciłam do internetu po pobycie w Kostrzynie :D Woodstock jak to Woodstock :) pięknie, kolorowo, muzycznie, zimno i gorąco jednocześnie, jedyną ofiarą jest złamany namiot...całe szczęście nie ręce :D Chciałam Wam pokazać drzewko z cukierków mini które zrobiłam na wesele znajomych :) jestem zadowolona z efektu, oni też wyglądali na ucieszonych :) trwało to dłuuugo, ponieważ wybrałam sobie cukierki mini zamiast np michałków :D ale stwierdziłam ze takie maleństwa będą urocze ;) i lekkie :) no i chyba udało mi się :) dzięki współpracy taty dostałam rewelacyjną, starą, ale jakże uroczą doniczkę :) no i tak sobie powstało drzewko :)




No i chciałam się pochwalić że dostałam wyróżnienie w kocim wyzwaniu w Kreatywnym Polu co niesamowicie mnie ucieszyło :) moje pierwsze tam wyzwanie i zupełnie się nie spodziewałam :D jestem strasznie uradowana :)
i dostałam taki oto banerek :)

Dziękuję za to ogromne wyróżnienie :) jestem strasznie ucieszona i wdzięczna za docenienie mojej pracy :) to na pewno nie ostatni mój udział w zabawach :)


17 komentarzy:

  1. drzewko wyszlo sliczne tez probowalam zrobic takie ale niw yszlo mi takie piekne jak Twoje.
    Gratuluje wyroznienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno następne wyjdzie :) to jest kwestia chyba szczęscia początkującego :D
      dziękuję za gratulacje :)

      Usuń
  2. Gratuluję jest czym się chwalić...
    A drzewko wygląda apetycznie!

    Zapraszam na moje filcowe candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agullo już pędzę na Twoje candy :) dziękuję za zaprozenie :)

      Usuń
  3. Jest cudowne!Ale się napracowałaś...
    Gratuluję wyróżnienia Justyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałe cukierkowe drzewko! Bardzo mi się podoba :)A można wiedzieć jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monromo ja sama do końca nie wiem czy robiłam to dobrze :D bo wydaje mi się, ze coś trzeba jeszcze dodać do doniczki żeby to utwardzić :) a ja po prostu dałam małe kamyczki i styropian. do tego wbiłam druty połączone w pal owinięte bibułą. Cukierki na drucikach wbijałam w styropianową kulkę. Na dole jest rafia z jakimiś suszami, które znalazłam w swoich zbiorach przyklejone to wszystko klejem na gorąco :) i koniec :)

      Usuń
  5. Biedroneczko, rewelacyjne jest to drzewko, zdolniacha z Ciebie:):):)
    Pozdrowienia ślę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, muszę kiedyś wykorzystać tę inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) trzeba się napracować i trochę podziurawić paluchy :D następnym razem wezmę napewno większe cukierki :D ale warto, bo efekt jest fajny :)

      Usuń
  7. Śliczne drzewko, gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne drzewko!! chętnie uszczypnęłabym jedną gałązkę:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)