Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Nadrabiam zaległości :) Wózek z papierowej wikliny i tort z pampersów :) i Jola Zola wysyła kartke :)

 dłuuugi post i troche zdjęć :D
tak tak chrzciny :) chrzciny mojego cudownego siostrzeńca Alexandra :) na tę okazję postanowiłam zrobić mu wózeczek z papierowej wikliny a do tego torcik, taki użytkowy dla mamusi z pieluszek :) po torciku nie ma śladu, za to wózeczek przeżył :) nie jest idelany, krzywulec straszny z niego, i ta koronka tez jakos średnio leży, koła to aż żal patrzeć :) ale był robiony z sercem w gardle kilka godzin nocnych :) kilka nieładnych słów wydobyło się z mego gardła w trakcie jego tworzenia, ponieważ brak mi zdolności, techniki i wprawy, ale czego sie nie robi dla jedynego siostrzeńca o pieknym usmiechu? tak więc ze łzawiącymi oczyma, poparzonymi łapami i pomalowanym dywanem pokazuję Wam efekt pracy ;) możecie krytykować i tak jestem w nim zakochana :D oczywiście wózka by nie było gdyby nie Anna Krućko i jej rewelacyjne tutoriale :) polecam po raz kolejny blogi Ani zakochacie się tak jak ja :)








I co myślicie? Podoba się? :)

Każdy z Was zna pewnie Jole Zole ta cudowna osóbka zgodziła się zrobić mi 2 wspaniałe karteczki 1 z okazji chrztu, drugą ślubu przyjaciółki :) efekt zaskoczył mnie niemiłosiernie. Wszyscy byli zaskoczeni urodą kartek i starannością wykonania. Oczywiscie ja głupia nie zrobiłam zdjęć, ale Jola zrobiła więc pokazuję jej zdjęcia autorskie z nadzieja że się nie obrazi :)
chrzest



ślub :)



Jak widzicie karteczki są idealne ;)
No to na dzisiaj wystarczy, muszę ściagnąc zdjęcia z aparatu żeby pokazac Wam co zrobiłam ostatnio na kiermasz :) i z czego jestem bardzo zadowolona :) 
Buziaki i pozdrowionka :*

3 komentarze:

  1. Piękny wózeczek i torcik:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie jest idealny ten wózeczek?
    On jest wręcz niesamowicie idealny!!!
    Cudny jest, a zwłaszcza te Twoje "krzywizny" , bo one sprawiły, że ten wózeczek ma duszę :)
    Miło mi że karteczki przypadły obdarowanym do gustu, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko cudne a wozeczek to prawdziwe mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)