Obserwatorzy

środa, 3 kwietnia 2013

Prosę o pomoc w kwestii bloggera :(

Dziewczyny nie wiem jak dodać liste obserwatorów do nowego bloga :( kazało mi się połaczyc z jakims google+ i nie dość że wyświetla mnie jako imie i nazwisko czego bardzo nie chce, to jeszcze dodaje tam jakies kręgi i inne bzdury...a ja chce normalnie :( tak jak na tym blogu i jak na waszych blogach. Kwadraciki ze zdjęciem. Błagam Was pomóżcie mi bo już nie wiem co zrobić i strasznie mnie to dobija :( prosze proszę proszę :( tutaj link do nowego bloga. Może któraś z Was albo Waszych facetów będzie mogło mi pomóc? Bardzo mi na tym zależy :(

3 komentarze:

  1. nie wiem czy dobrze rozumiem o co chodzi:P
    ale jeżeli tak to:
    układ-dodaj gadźet-z lewej strony jest więcej gadźetów-obserwatorzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie ma tego tam :( jest tylko jakieś google + :( nie wiem jakim cudem bo na tym blogu to mam...

      Usuń
  2. super że się udało:) ostatnio moja kuzynka założyła bloga i też się z tym męczyłyśmy więc byłam na bieżąco:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)