Obserwatorzy

czwartek, 29 grudnia 2011

Opóźnione losowanie :)

Kochani, przepraszam za zwłokę. Losowanie ze sporym opóźnieniem spowodowane zwykłym brakiem czasu. I nieprzewidzianym wyjazdem. Dlatego teraz na szybko poprosiłam pana Randoma o pomoc :)
Na candy zgłosiły się 43 osoby :) random wskazał post nr 9, czyli skimme :) kochana poprosze o adres do wysyłki :)
Jeśli chodzi o obserwatorów to jest was 146...niesamowicie dużo :) bardzo mnie to raduje :) random wskazał osobę nr 117 czyli wg moich obliczeń Olenta , która teraz zaprasza na "małe" candy :)
A tutaj dowód w sprawie :)
Proszę o adresy do wysyłki :D


6 komentarzy:

  1. Naprawdę to ja :-)
    Huuura !!! Niesamowicie się cieszę to chyba jakieś czary :-)
    Już piszę maila a ja zapraszam na candy na moim głównym blogu http://kwiatynatury.blogspot.com tam też jest banerek z Twoim candy :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak kochana naprawdę Ty :) przepraszam, że tak długo trzeba było czekac :) na candy chetnie się zapisze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wiedźma, ta skimmia ;) więc się nie dziwię, że wygrała ;) Buziale!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha :) myslisz, że Wiedźmę ciągnie do Wiedźmy :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, i ja coś wygrałam huuuurrrrraaaaaa !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za zabawę i gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)