Obserwatorzy

niedziela, 20 czerwca 2010

fimowo

I znowu kwiaty :) tym razem w wersji trwałej i kolczykowej :) Kolczyki wykonane z fimo, do tego posrebrzane bigle i parę koralików i linka jubilerska. Wiem wiem zdjęcie boskie ;) ale ciągle ciągle szukam sposobu ;) ten się nie przyjął, aczkolwiek parę zdjęć takich jeszcze mam :)

Zdjęcie numer 2. to kolczyki koty. Może jeszcze niedokładne, ale strasznie je lubię. Ulepione z modeliny.
postanowiłam wziąć się za decoupage:) zobaczymy co z tego wyjdzie :)

8 komentarzy:

  1. kotki są zabawne,i nieprawda że niedokładne....
    ale kwiaty...kwiaty chciałoby się przymierzyć.śliczności :0

    OdpowiedzUsuń
  2. i Ty sama ulepiłaś te kotki???
    cudne są:)
    a kwiatki takie radosne, nie w moim stylu, ale jakie słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama sama:)miałam żywy wzór leżący na łózku :) w wydaniu czarnym :) a kwiatki kojarza mi się z epoką dzieci kwiatów. I dlatego bardzo mi podeszły :) cieszę się że Wam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie rozumiem tylko dlaczego tak pozno postanowilas ujawnic nam swoje talenty?! kwiaty sa przepiekne, i w koszyku i na kolczyku ale koty i tak przycmiewaja wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję madziu :) bo wcześniej założyłam bloga, ale nie umiałam go prowadzić, był jakiś dziwny. A teraz dziewczyny mnie natchnęły :) no i jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten z prawej to jak skóra z Grety zdięta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak ona była natchnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie sympatyczne!! wesołe i śliczne, i kwiaty i kociki :) "piłeczki" u kotków mogły by być filcowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)