Obserwatorzy

czwartek, 24 czerwca 2010

Candy u Joli :)

Miałam tego posta dodać dopiero jak dotrę do domku, ale że z Cieszyna wyprowadzam się dopiero w niedzielę, a mam dzisiaj zły humor to chciałam go sobie poprawić i się pochwalić :) wygrałam Candy u Joli_zoli :) jak poinformowała mnie mama paczuszka już dawno doszła :) a więc moi drodzy candy z blogy  http://jolazola.blogspot.com/ Dawno nic mnie tak nie ucieszyło jak ta niespodzianka, bo pierwszy raz coś wygrałam i uwierzyłam, że może jednak mam trochę szczęścia, i że ślepy los nie jest jednak taki ślepy :) Pozdrawiam Cię Jolu i dziękuje za tak urocze dwa prezenty :)

4 komentarze:

  1. gratulacje :)
    udało Ci się wygrać śliczności od Joli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest nas dwie, ja też mam kolczyki od Joli ;-)
    Dobrze, że Ty wybierałaś zestaw, bo ja nie mogłabym się chyba zdecydować. Mam właśnie lawę na uszach i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciszy mnie, że się ucieszyłaś:):):)
    mam nadzieję, że na żywo też Ci się spodobają... w rzeczywistości te kolczyki nie mają takich "żywych" kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  4. spodoba mi się :) ja to wiem Jolu :) asjah ja wiedziałam, że bardzo chcę te, bo są zielone :)a ja bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)